Внесено зміни в розмір плати за абонентське обслуговування

ДО ВІДОМА АБОНЕНТІВ  КП "ВОДОДАР"

        Адміністрація КП “Вододар ”  інформує,  що  з 1 квітня 2024 року  для абонентів КП «Вододар внесено зміни в розмір плати за абонентське обслуговування, який по договору/особовому рахунку на місяць становитиме:

   - для будинків, у яких встановлений вузол комерційного обліку 49,16 грн./абон. з ПДВ (в т.ч. з централізованого водопостачання 33,14 грн./абон. з ПДВ, з централізованого водовідведення 16,02 грн./абон. з ПДВ).ДО ВІДОМА

    - для будинків, у яких відсутній вузол комерційного обліку 32,04 грн./абон. з ПДВ (в т.ч. з централізованого водопостачання 16,02 грн./абон. з ПДВ, з централізованого водовідведення 16,02 грн./абон. з ПДВ).

 

       Зміна розміру плати за абонентське обслуговування КП «Вододар» пов’язана із зростанням цін на матеріали та збільшенням прожиткового мінімуму для працездатних осіб, збільшення якого заплановано Законом України “Про Державний бюджет України на 2024рік ( Закон № 3460-IX від 09.11.2023р.).

      На плату за абонентське обслуговування призначається державна субсидія і надаються пільги.

 Нагадуємо, що плата за абонентське обслуговування включає наступні витрати:

• прийом та адміністрування платежів за надані послуги;

 • контроль за технічним станом і експлуатацією вузлів комерційного обліку;

• реєстрація приладів обліку та перевірка технічного стану мереж у споживачів, наявність пломб на приладах обліку, зняття показів, контроль за дотримання термінів повірки та відповідності калібрів лічильників;

 • звірка розрахунків та проведення роботи з споживачами – боржниками щодо оплати ними заборгованості за надані послуги, а у разі потреби відключення (припинення) від мереж централізованого водопостачання та водовідведення;

• обстеження рівня благоустрою та кількості проживаючих осіб у квартирах, де відсутні прилади обліку води, щодо відповідності застосування нормативів (норм) споживання;

 • виявлення самовільних підключень, несанкціонованого відбору води та скиду стоків, оформлення актів та застосування відповідних штрафних санкцій;

• вручення приписів, повідомлень, попереджень та рахунків за надані послуги;

• ведення документації щодо об’єктів водоспоживання та водовідведення абонентів і накопичення інформації про засоби обліку (марка, калібр, заводський номер, технічний стан, місце розташування, наявність обвідних ліній та пломб на водомірних вузлах, інше) та забезпечення її збереження;

 • проведення обстеження внутрішньо-будинкових систем водопостачання та водовідведення з управителями багатоквартирних будинків на предмет наявності витоків води в мережах, самовільного підключення споживачів до мереж чи безоблікового користування послугами;

• обмін інформацією з банками та фінансовими установами, з якими заключено договори на приймання платежів від споживачів про стан розрахунків за надані послуги водопостачання та водовідведення;

• забезпечення роботи «контакт-центру», обслуговування офіційного сайту підприємства, особистого кабінету споживачів, підтримка Viber-боту та  сторінки КП;

• розгляд скарг, звернень та претензій, які надходять від споживачів, консультування та ділове листування з усіх питань, що стосуються розрахунків за надані послуги централізованого водопостачання та водовідведення.